lørdag den 6. august 2011

Chytroglossa aurata FS

Jeg modtog denne lille miniatureorkide med posten i torsdags fra Slovenien. En lå i en plastikæske (magen til dem vi køber Kærgården i) i en boblekuvert. Da jeg åbnede æske lå der en masse papirstrimler og der lå en lille bitte plante på en lille klods. Jeg havde set et foto hvor der lå en tusch ved siden af. Men jeg forestillede mig ikke at Chytroglossa aurata FS var så lille. Den har to bitte små blade på vej. Jeg er helt vild med den , den er bare så nuttet.

Selv min mand - som ellers troede at det var en forbigående indfald - udbrød begejstret at så kunne man have flere orkideer når de ikke var større.

(Han skulle bare vide der er 3 mere på vej. Men nu er min vindueskarm også ved at være fyldt op)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar